Dobrý den, dnes jsem prezentovala výrobky kožní lékařce. O výrobky projevila zájem, hlavně o kosmetiku, šampóny a sprchové gely. Dala mi dotaz jaké jsou ty bylinné extrakty a co je presně Yogurten. Vím, že přesné receptury na výrobcích nemohou být, ale stejně bych prosila o bližší vysvětlení rozdílů mezi šampony i mezi L02 a LO2 S. Více jsem zaměřená na praní a úklid a v kosmetice tak zběhlá nejsem. Moc děkuji za pomoc.
Forum pro poradce.
Posledního na firmě jsme se domluvili, že odpovědi na Vaše dotazy / bez uvedení jmen / budeme zveřejňovat. Tak tady je forum, kam můžete psát.
Zde se vám dostanou ty nejkvalifikovanější odpovědi:
Re: kosmetika
Ivana | 28.04.2011
LO2 S je šampon proti lupům S jako super . má více aktivní látky než šampon proti lupům LO2,
Složení všech produktů je na www.missiva.cz
jak dál?
členka | 10.12.2010
Podařilo se mi zapojit pár lidí a dosáhnout 3%bonusu. Prý to je nejdůležitější bonus. Co mám dělat dál, abych dosáhla i na ty další bonusy?
Re: jak dál?
Ivana | 17.12.2010
Ano, je to nejdůležitější bonus, protože z tohoto bonusu se skládají všechny ostatní bonusy. Vyměnit svoje pomocníky v domácnosti, za takové, které nepoškozují lidské zdraví ani přírodu, udělat s nimi svoji zkušenost a o svoji zkušnost se dělit s ostatními. A je naučit totéž, udělat 3% bonus. Člověk zjistí, že když fungují produkty a ví, proč je používá, tak funguje i obchod. Zajděte se společně podívat na nejbližší produktový seminář, kde se dozvíte víc. Přeji mnoho nadšených spotřebitelů a nových bonusů. Máte velký vliv na svoje okolí. Máte velkou cenu! Gratuluji Vám!
kontakty
pan F. | 11.10.2010
Docela často se mi stává, že se lidé registrují s tím, že tento projekt předáme i jejich známým. Potom příjde den, kdy je startovací schůzka a oni se rozmyslí, že budou jen používat produkty pro sebe a pár svým známým o tom řeknou a něco jim prodají. Ale prezentaci dělat nebudou.
Když je požádám o seznam jmen, abych se přes ně dostal k jejich známým, nechtějí předat jejich jména a telefonní čísla, protože si to jejich známí nepřejí.
Co s tím?
Re: kontakty
Ivana | 23.10.2010
Dělám jen to, co je příjemné mně. Obě strany se musí v každém okamžiku cítit svobodně. Každý, aby s čistým svědomím doporučil někomu blízkému svoji zkušenost, musí mít čas tu svoji dobrou zkušenost udělat. Tedy Vaším úkolem je získat důvěru ve Vás a důvěru v nové produkty. Máte v rukách příležitost, jednu z mnoha příležitostí. A s příležitostí je to stejné jako s dárkem nebo s láskou. Vciťte se do druhých, usmívejte se a buďte v pohodě. To je to, co druzí hledají, co jsou ochotni následovat.
kontakty
paní H. | 07.10.2010
popíši co dělám:
jmenný seznam si doplňuji 2 způsoby: kontakty od lidí, kteří používají výrobky, ale ve větší míře si hledám nové kontakty na internetu, protože dostávám málo kontaktů.
domlouvám si 6-10 schůzek týdně dle kontaktovací věty
Re: kontakty
Ivana | 07.10.2010
nejúčinnější je osobní kontakt. Rozkontaktovávání stále! Mluvím s lidmi o čemkoliv, každý má s něčím problémy, potom řeknu, myslím, že bych i Vám mohla pomoci, ale později, mám mnoho práce a dám jim na sebe kontakt . Potom řeknu, dejte mi kontakt i na Vás, kdyby někdo onemocněl a měla bych čas, ozvu se Vám.
Když už jsem dala člověku kontakt na sebe, tak on mi ho na sebe dá taky, pokud jsem vzbudila sympatii a důvěru.
prezentace
p.H. | 07.10.2010
Prezentuji Projekt Srdce jako příležitost ulevit přírodě, pomoci zdraví svému, zdraví přátel a možnosti vydělávat peníze způsobem, který všichni známe a děláme ho zadarmo. To je asi na 20 min až 30 min v závislosti, jestli je ten člověk sdílný.
Re: prezentace
Ivana | 07.10.2010
Tady je třeba pracovat se sny, co by člověk dělal, kdyby měl peníze. A s kartičkou Máš velkou cenu.
Následná schůzka
p.H. | 07.10.2010
Domlouvám si následnou schůzku, ale většinou se mi ji daří domluvit v časovém horizontu delším jak 48 hodin.
Re: Následná schůzka
Ivana | 07.10.2010
Musím vzbudit maximální zvědavost a touhu vidět ty produkty!!!
po prezentaci
p.H | 07.10.2010
Po prezentaci nechávám materiál Příležitost a magazím s výrobky.
Re: po prezentaci
Ivana | 07.10.2010
Výrobky jsou překvapení! Magazín se zkušenostmi mohu nechat až po následné schůzce – ne katalog!!! Nechat nahrávku, něco, co se dotkne srdce.
NS
p.H. | 07.10.2010
Na nasledné schůzce se toho člověka ptám, co zjistil, jak se mu to líbí a co se mu nejvíc líbí a v závislosti na tom, pak vedu schůzku. Protože jsem přestala dávat členství v Clubu 21 zadarmo, nyní mám spíše zákazníky, kteří se možná časem stanou RD nebo členy a vyjasníme si, co každá pozice znamená, co se od nich očekává.
Re: NS
Ivana | 07.10.2010
Svým nadšením vedu člověka ke startovací schůzce a k navštívení jednoho tréninku. Tak jednoduchou změnou může dosáhnout to, po čem sní a touží.
Celý život věří zaměstnavateli a nic se nemění k lepšímu. Tak to zkusíme 6 měsíců a uvidíme!
Re: Re: NS
p.H | 07.10.2010
Na následné schůzce ukazuji většinou Medium a Permon, dávám ovonět a říkám zkušenosti.
Re: Re: Re: NS
Ivana | 07.10.2010
Stále pracuji se sny a máš velkou cenu, vše můžeš dokázat!
zákaznický servis
p.H. | 07.10.2010
Po následné schůzce dělám zákaznický servis. Na následné často půjčuji knihy nebo CD tvoje nebo Dr. Erbena nebo Dr. Sokolova. S některými lidmi (těch je méně) se domluvíme, že pozvou své známé, někdo mi dá kontakty.
Re: zákaznický servis
Ivana | 07.10.2010
Teď když vydíte, jak jsou produkty skvělé, komu z Vašich známých by mohly prospět. Na koho byste nechtěla zapomenout?
volám
p.H. | 07.10.2010
Po pár dnech od doručení volám, jak se jim líbí výrobky, které používají, zda vše funguje jak má.
pomůcky
p.H. | 07.10.2010
To je ve zkratce popis mé práce. Prosím o tvé případné dotazy na podrobnosti. Už teď vidím, že existují některé věci, které bych měla používat, ale nepoužívám, protože přesně nevím jak. Např. švédský stůl, prezentační karty.
první kroky
p.H. | 07.10.2010
Ani první kroky asi nepoužívám správně, protože je používám málo a většinou to skončí tak, že si je člověk nevyplní, a když vyplní, tak to tím skončí.
Re: první kroky
Ivana | 07.10.2010
14. listopadu ve Vyškově budeme s lidmi, První kroky dělat. Nové lidi je třeba oddělit od těch starých, kteří si vytvořili hranice a mají pocit, že víc to nejde. Brzdí ty nové.
Nedělat za druhé?
EEE | 15.09.2010
Ještě zkouším jednu věc. Protože se mi líbí, jak se jedna moje obchodní partnerka od začátku naprosto osamostatnila a díky tomu si svůj obchod buduje naprosto samostatně, pouze spolu komunikujeme, ale nic nedělám za ní, tak se to samé snažím udělat u teď nově zaregistrovaných obchodních partnerů.
Prosím o Tvůj názor a děkuji.
Re: Nedělat za druhé?
Ivana | 15.09.2010
S většinou úspěšných lidí v MLM neudělal jejich sponzor vůbec žádnou práci v terénu. A oni dál dělají to, co on udělal s nimi. Jenom chodili na jeho trénink, který on ne dělal, ale vedl a nechal mluvit ty, kteří přišli. A svou motivací je dokázal namotivovat a udržoval při životě jejich touhu změnit jejich život. A někteří z nich to nesou dál.
Podmínka k registraci
DDD | 15.09.2010
S podmínkou k registraci - přijít se podívat na jedno setkání - to je skvělý nápad. Děkuji. Zaměřím se na to, aby se z toho stal zvyk.
Re: Podmínka k registraci
Ivana | 15.09.2010
Po prvním tréninku, na který člověk přijde, se potřebuje dozvědět, že pokud chce změnit jenom produkty a používat je ve své domácnosti a občas je doporučit svým známým, pak na tréninky nemusí. Ale připomeneš mu jeho sny a záměr s jeho životem, pokud to myslí opravdu vážně, potom je důležité chodit na trénink pravidelně jednou týdně a ukázat jejich důležitost ostatním obchodním partnerům, kteří se rozhodli změnit nejen svoje produkty, ale i svoje myšlenkové vzorce a s nimi i kvalitu svého života.
Do zaměstnání chodí 8 hodin každý den a žijí tak, jak žijí. A stejně budou žít i za dvacet let. Není to podmínka, je to MOŽNOST.
Když chci jiné výstupy, musím změnit vstupy.
Málo lidí na tréninku.
CCC | 15.09.2010
Chci se zeptat. Pořád mám hloupý pocit, že na trénink chodí tak málo lidí. A před těmi lidmi, kteří přijdou se stydím za svou neschopnost, protože po tolika letech, co se Clubu 21 jakýmkoli způsobem věnuji, by tam mělo stabilně chodit mnohem více lidí. Považuji to opravdu za svou neschopnost a osobní selhání a vnímám to tak, že si pak lidé musí myslet, že to buď nefunguje nebo že to asi nikoho moc nezajímá. Je můj pocit oprávněný?